Julen

Ja nu har julen tagit slut. Alla dagar med jul... har tagit slut. Allt har varit mysigt och trevligt. Julafton, juldagen annandag jul. Julafton blev det grötfrukost, jullunch och lite julklappar :) Missade Kalle Anka och hans vänner då en bekant till familjen kom och hälsade på en sväng. 
Juldagen kommer storebror hem en sväng och vi äter lite gott och byter julklappar med honom. 
Annandagen var bara lugnt och jag gjorde inte så mycket mer än att installera om alla sims 3 spel jag har. :) Avinstallerade så jag skulle kunna installera på engelska (får se senare om det fungerade)...
 
Nu blir det att plugga en stund. Och fundera på hur jag ska bli bättre på att skriva blogg inlägg tills nästa år (bara några få dagar kvar nu.. )
 
// Puss och Kram Jasmine
 
Finns det något speciellt ni vill att jag skriver om under det kommande året så är det bara att säga till...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0