Jahaja...

Då har det gått ett gäng dagar till sedan jag gjorde något inlägg då... Nu skyller jag först och främst på att jag pluggade hela förra veckan och inte orkade skriva något, hade inget intressant att skriva om. I helgen har jag haft besök å helt glömt bort att skiva något inlägg. Å ja nu denna vecka har jag ingen bra anledning till det, bara ren lathet. 
 
I helgen så var det den efterlängtade julmiddagen/julmyset med några vänner, vi hade det super trevligt, åt lite julmat och spelade två brädspel och däremellan pratade vi en massa skit
 
Tentan som jag hade i fredags vet jag inte alls hur det gick med, skrev på allt, men tror inte den kommer bli godkänd. Isf får jag ta å plugga lite mer till omtentan. Man vet ju aldrig förens man får tillbaka tentan så att säga.
 
Idag har det inte hänt så mycket mer än att jag börjde dagen med att läsa kurslitteraturen som ska vara läst till seminariumet som vi har i nästa vecka... och efter det tog jag en lång promenad var väll ute närmare en och en halv timme. När jag kom in igen åt jag lite å satte mig å se slutet på en film. Nu gör jag inget annat än att skriva ett blogginlägg. 
 
Men ska ta å försöka vara lite kreativ å teckna lite tror jag :D
 
// Puss och kram Jasmine


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack snälla <3

2012-12-14 @ 21:41:09
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0