Första december.

Nu börjar korridors köket se juligt ut :) Pepparkakshjärtan på väggen, julkulor lite här å var, pepparkakshuset är utsällt å lite sådant. Jag har lyssnat på julmusik å sätt på dagens avsnitt av julkalendern.
 
Imorgon är det första advent inget spec som är bestämt förutom att jag ska plugga som en galning som jag inte gjorde idag, men fick lite pluggat iaf...
 
Snön har vräkt ner här idag, imorse när jag vaknade var det inte mer än lite granna på marken man såg fort farande asfalten men när jag var ut runt tre tiden så vardet ca en decimeter vet inte om de ha kommit så mycket mer men men, SNÖN är här :)
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0