Disney 47 -50...

Då har jag å P sätt alla Disney klassiker från 1-50.. Det finns/skapas fler men 1-50 räcker tycker vi... Så nu får ni veta fortsättningen alltså från 47-50 vad jag tyckte om de... Om du missat de andra 46 filmerna jag skrivit om finns de under fliken Disney...
 
Men nu har vi alltså nummer 47. Familjen Robinsson.
En film som tar oss till framtiden. Den är bra, den är inte alls som jag hade tänkt mig. Den är bättre :) Vi såg den medans vi höll på med lite julbak för någon vecka sedan. Jag ser den gärna igen :)
 
Nummer 48 Bolt:
Ja som sagt Bolt, jag hade inte alls någon uppfattning om vad det skulle vara för film, hade inte sätt något av den innan. Men lite intressant å jag viste inte riktigt vad som var verklighet och vad som var "film" i filmen så att säga. Du borde se den om du inte har sätt den än :)
 
Nummer 49 Prinsessan och grodan
Lite som jag tänkt mig men ändå inte. Så fin film :) Tänkt dig barn boken om prinsessan som kysser en groda och han blir en prins + all fantasi Disney teamet har så har du Prinsessan och grodan :)
 
Sist men inte minst nummer 50: Trassel
Har du hört den gamla sagan om Rapunzell?? Då har du hört delar av Trassel, men långt ifrån alla. En rolig film som måste ses :)
 
Det var alla Disney klassiker 1-50... :D
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

sv: min favorit är nog Mulan och Aladdin ^^

Svar: Sv: Båda de är bra :) Finns ett gäng runt Disney 6-10 eller något som inte är lika bra som de andra.
Jasmine

2012-12-15 @ 21:58:05
URL: http://lorissalovebomb.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0