Tiden går.

För två år sedan idag så gick jag till Universitetet för första gången. Vi började på en fredag med information och registrering, vet inte varför just en fredag men så var det iaf. Insparkens/nollningens första dag var också samma kväll. Man hade iaf inte tråkigt första helgen här i Umeå.
 
Det känns som att det var igår man började på Universitetet. Men som sagt jag har nu pluggat två år, hunnit klart ett av mina två ämnen jag ska bli gymnasie lärare inom. Alltså jag är klar med bilden, kommer sakna lektionerna i lärarhuset. Jag får bekanta mig mer med ett annat hus nu när jag ska läsa religion istället. De sköna är att jag har en hel vecka till lov :D
 
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0