Spikmattan

Hej igen folket. Nu år klockan snart 00:00 bara några minuter kvar. Denna dag har varit trevlig började med att jag såg lite på rederiet medan jag väntade på att P skulle vakna å vi skulle äta "lyx" frukost. Alltså en frukost som var lite mer än de vanliga flingorna med mjölk ;)

Det blev att vi åt frukosten i min säng medan vi såg den första delen av Harry Potter historien. Vi började alltså på vårt maraton, vi har inte avslutat det än men vi har sagt godnatt och ska fortsätta kolla imorgon.

Nu ligger jag på spikmattan som jag gjort de senaste dagarna innan jag somnat. Somnar betydligt lättare efter jag ledat en stund på den. Vet inte varför men har väll hunnit tänka på allt jag brukar göra innan jag somnar i vanliga fall.

Men nu ska jag stänga ner appen blogg.se. Men ni får sova gott så hörs vi banker imorgon.

Ni vet väll om att man kan ge mig tips och frågor via kommentarer under varje inlägg??

// puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0