Plugg, plugg, plugg å åter plugg...

Ja, dagen har bestått mycket av plugg. Började med frukost, sedan plugg. Fortsattes med ett besök på ICA MAXI för att handla lite, lunch, sedan plugg. Fixa å äta middag, sedan plugg. Ja iaf har jag nu skrivit hälften av uppgiften som jag vill ha klar innan helgens slut. Vill inte ha något kvar tills när höstterminen börjar på måndag. Skulle vara skönt att kunna bara ha den kursen att arbeta med.
 
Morgondagen är uppdelad i
 
*Äta
*Promenad
*Plugg
*Äta
*Plugg
*Äta
*Ta det lugnt (om jag har hunnit klart med pluggandet annars mer plugg)...
 
Men just nu ska jag bara ta det lugnt
 
// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0