Träning

Igår var jag och P på ett gruppträningspass på IKSU. Det var kondition och styrka i ett så att säga. Det var roligt och jobbigt som träningspass ska vara enligt mig. Men idag vaknar jag, tycker allt är som vanligt. Dock när jag kliver upp känner jag som något som stramar i ryggen, å i skulderblanden. Alltså jag har träningsverk i från svanken och upp till skulderbladen, har som tur är inte så mycket träningsverk där emellan men ändå lite. Skönt till en viss del med träningsverk. Den i svanken har jag aldrig haft så vitt jag kan minnas så något nytt också ska det vara ;)

 

Jag kan ju säga att jag var jätte slut i kroppen efter träningspasset också.

 

Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0