:)

Som mina läsare nog märker försöker jag att skriva iaf ett inlägg om dagen för att få någon form av bloggskrivande igen. Idag har jag varit på Universitetet och fått lite information om uppgiften vi kommer att arbeta med under några veckor. Jag ska för första gången i mitt liv göra en vetenskaplig bearbetning... HJÄLP!!! Det måste låta som att jag vet vad jag pratar om, måste vara vetenskapligt grundat. Jag som älskar sådan kallad "ordbajs" då man bara kan skriva vad man tycker och tänker själv. Men det kommer nog gå bra :) Bara jag tar ett steg i taget så jag inte tar alla på engång ;)

 

Nu ska jag ta och försöka skriva bakrunden och mitt syfte med den vetenskapligt grundade texten jag ska skriva. Sedan ska jag till Hannah (länk till hennes blogg) och prata lite strunt och äta middag. Dock äter vi olika middag, men jag anser att man kan göra så om man känner för det å man är som jag som har matlådor :) Alltså ska jag återgå till mitt pluggande nu...

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0