Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Oj tio fakta om mig...

 

1. Jag gick estetiska programmet dans

2. Jag tecknar/skissar hellre än att använda färg inom konstensvärld.

3. Jag har två bröder

4. Jag har inte så många riktigt bra vänner, är de kanske 3 stycken.

5. Jag bor i studentkorridor.

6. Jag flyttade hemifrån som 16 åring.

7. Jag har en fotovägg, ovanför databordet.

8. Jag hade 16 MVG, 12 VG och 1 G när jag gick ut gymnasiet (inte för att skryta, men jag är riktigt stolt för det)

9. Jag pluggar till lärare inom bildämnet.

10. Jag lyssnar ofta på musik när jag är själv.

 

Detta är en av de svåraste sakerna, berätta saker om sig själv, utan att säga något dumt, eller säga något som man inte vill berätta för hela världen.

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0