Spel igen ;)

Ja det blir ännu ett inlägg om spel. Igår hade jag som sagt speldag/kväll med några vänner i min korridor, vi spelade bara brädspel.

 

Men idag sitter jag och spelar spel på Facebook. Jag har en City Ville, en gardens of time, Happy hospital, the sims social och från och med idag Adventure World. Vist man kan nog säga att jag inte har ett liv om jag bara skulle sitta och spela dessa, men då är inte fallet. CityVille har jag mest för att kunna hjälpa vänner som frågar efter prylar eller så. Men de andra spelar jag flitigt, dock inte lika flitigt som MÅNGA andra. Kan göra annat än att bara sitta och spela.

 

Nu ska jag ta och fixa frukost, sätta mig vid tvn och dricka mitt te och bara kolla på One tree hill :D Runt halv tolv ska jag och en kompis gå till UB(universitets biblioteket) och plugga fram tills fyra då UB stänger för dagen. Mitt mål är att iaf helften av tentafrågorna ska vara besvarade alltså 8 stycken, får se hur det går...

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer
Hannah

Spelkvällar är riktigt mysigt :D var länge sen jag var eller hade en sådan. Fast jag har slutat med facebookspelen, men de kommer nog börjas med igen senare :P



Men härligt att höra att jag hittat en träningskompis :D

2011-09-19 @ 21:52:19
URL: http://somregndroppar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0