One tree hill

Jag är eller har iaf varit ett One tree hill fan, jag har sätt alla säsonger utom halva 8:e. Kommer bli att jag ser den också när jag väll har fått tag på den säsongen kommer i oktober om jag inte missminner mig.

 

Men jag skriver detta inlägg för att jag vill rekommendera er att se One tree hill om ni inte sätt det. Ta i alla fall se pilotavsnittet (första avsnittet) för att se om det är din grej eller inte, jag brukar upptäcka det på första avsnittet. Den har allt, kärlek, svek, dramatik, hat, triangeldrama, m.m.

 

// puss och kram Jasmine



Kommentarer
Hannah

Åh! Den där serien följde jag ett kort tag under högstadiet. Den är rätt bra ändå ^^

2011-09-15 @ 20:21:50
URL: http://somregndroppar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0