Hes

Shit såhär hes som jag är just nu har jag nog aldrig varit tidigare, eller var hesare igår jag kunde då knappt prata kom nästan inte ut några ord utan att jag måsta hosta en stund före :P Idag får jag fram hela meningar utan att bli irriterad. Men ska hålla tyst så mycket som möjligt idag också var det tänkt :) Kanske ska förklara varför jag är hes också. Jag sjönk lite väll mycket till musiken i lördags kväll/natt. Hade en liten tillställning med mina underbara vänner och familjen eftersom jag fyller år imorgon.

 

Jag har nu heller ingen bra anledning till varför jag inte har tagit körkort än, fick av mina underbara föräldrar pengar till körkortet :D Älskar er det ska ni veta. Fick en hel del till saker, ett sims spel, lappslöjdsarmband, lite olika saker till min lilla mini bar, pengar och lotter :) Kan säga att jag vann hela 75 kronor på 30 lotter ;) Men lite var det iaf :D Man ska vara nöjd med det lilla.

 

Nu ska jag ta och pallra mig till Ica och handla lite småsaker sedan ska jag ta och lägga mig i sängen och bara vara försöka sova lite. Åkte nattåg hem inatt sov inte allt förmycket kan man säga. Jag har nämligen inget inskrivet i schemat.

 

// Puss och Kram den hesa Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0