Bilder!

Nu hade jag tänkt visa lite bilder jag tagit med mobilen under sommaren och lite av hösten nu :)

Denna grymt söta nalle fick jag av min lillebror när han kom från London med klassen, den är köpt på det berömda köpcentret Harrods. :D

 

En dag var vi till min storebror i Söderhamn, jag bestämmer mig för att ta en promenad och här musik nästan det första jag gör så jag försöker lokalisera musiken. Den kom från Östra berget (söderhamsbor rätta mig om det inte är så berget heter). Och där uppe var det trivselkväll :)

 

Idag på skolan så höll jag på med ett litet projekt där jag håller på att göra en tusch målning och en text i pappers tryck...

 

En bild för er som inte vågat er på att testa drakfrukt. Så ser den ut såhär inutti. Den smakar som en väldigt smaklös Kiwi samma konsistens.

 

// Puss och Kram Jasmine

 

Ps. kanske kommer fler bilder senare.



Kommentarer
Hannah

Hoppas du kryar på dig då ^^ Har ju äntligen blivit frisk så nu kan jag träna :D Var på Streetdance igår, är varje lördag typ :)



Haha, lätt! Bara lönen är bra ;D

2011-09-25 @ 20:07:14
URL: http://somregndroppar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0