Körlektion

Idag hade man åter igen en körlektion, denna gång fick jag köra upp från garaget. Dock fick jag nog tusen motorstopp innan jag hade kommit up. Jag borde ha lärt mig att starta i en backe vid det hära laget, men tydligen inte. Får hoppas det blir bättre nästa gång. Gick betydligt bättre att backa runt gatuhörnet och sedan köra ner i garaget igen. Inget att hänga läpp för så det är bara att gå vidare.

 

Om en stund så ska jag och P äta middag, ha en lugn kväll utan plugg (helst), bara sitta och prata. Diskutera livets stora frågor :P

 

Nästa sommar ska jag ta och köra på denna fina väg själv :) Kanske har någon person i passagerar sättet, men det får vi se då.

 

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0