Körkort

I måndags gick jag in på körskolan och skrev in mig på där :) Fick mina böcker för att börja läsa. Igår så började jag dagen med att skriva klart hemtentan så jag skulle kunna börja med att plugga teori mellan lektionerna och uppgifterna i skolan. Jag tog också min första körlektion igår, det gick bättre än vad jag trodde det skulle göra :)

 

Idag var det först redovisning på universitetet, i den 3-dimimsionella delen. Och sedan blev det en promenad till Ica Maxi och middag med P. En promenad till stan för att gå på första teorilektionen för att se om man lär sig något.

 

Nu blir det att kolla lite på tv sedan sova.

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer
Hannah

Skulle tro att det är där så :D

Men kul iaf ^^

Har inte riktigt hämtat mina böcker än, har brorsans gamla, men ska hämta mina egna snart.

2011-10-06 @ 14:13:43
URL: http://somregndroppar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0