Hejsan igen.

Jag måste bli bättre på att göra inlägg! Jag ska försöka komma ihåg det framöver. En sak som förbryllar mig är att jag konstant ser i min statistik att det är en person som har varit in på bloggen och kollat. Vist jag vet inte om det är samma person eller olika personer varje dag, men blir som nyfiken. Om du känner dig träffad och går in på min blogg varje dag kan du ju skriva en kommentar så jag vet vem du är, om du vill såklart :P

 

Idag händer det lite granna, jag ska först på skolan och gjuta i min gipsform jag gjorde i fredags. Efter det blir det att gå ner på stan och ha körlektion :) Hoppas allt går lika bra som i förra veckan. Blir ett inlägg senare med lite bilder av gipsformen och sådant.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer
Hannah

Mig vet du ju att jag kollar din blogg då och då :P

2011-10-17 @ 17:25:47
URL: http://somregndroppar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0