Another brick in the wall (part 2)

Hehe, detta är lite roligt. Jag är inne på Ica för andra gången idag och börjar hänga med i låten som går i högtalarna. Efter en stund börjar jag tänka  "Shit, jag kännner igen den super mycket ju". Efter lite funderarnde så upptäcker jag att det är låten "Another brick in the wall (part 2)" som Pink Floyd sjunger.

 

 

 

Jag skulle jätte gärna vilja göra en dans till den låten, har hört den ända sedan jag var liten :) Dock vet jag inte hur det skulle tas om en lärarkandidat gör en dans till den låten med det budskapet ;)

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer
Hannah

Heh, jag har sett danser till den där låten :P

2011-10-24 @ 18:25:57
URL: http://somregndroppar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0