Promenad

Snart blir det en promenad med en vän, får se vad vi hittar på sedan.  Skulle vara kul om man hittade på något man inte brukar göra i vanliga fall en lördag. Men vi får som sagt se.

 

Inte så mycket har hänt i veckan mer än att jag har varit på skolan, kollat på lite filmer som varit i skolsyfte (kommer inlägg om de filmerna senare antingen idag eller imorgon), varit på körskolan och både kört och gjort teori (kommer även ett inlägg om riskettan senare). Alltså har det inte hänt så mycket i veckan.

 

Nu ska jag göra mig klar för promenaden vi hörs snart igen

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0