Sommar?

 

Är det inte sommar då man kan gå ute runt 18-19 tiden med linne och byxor som räcker till knäna?? Enligt mig är det, sommar då. För isåfall är det sommar nu :) Gick för typ en och en halv timme sedan ute klädd i linne och halv korta byxor :) Helt fantastiskt. Vill att det håller i sig såhär nu snälla.

Sommaren blir verkligen inte vad jag hade tänkt att den skulle bli för några veckor sedan. Tanken var ett tag att skaffa sommarjobb i Stockholm, men nu blir det inte så. Då jag och Anton har gemensamt tagit beslutet att bara vara vänner. För att hitta sig själv och varandra. Så nu blir sommaren istället att jobba i Ramsjö och fara till Falkenberg i alla fall. Troligtvis kommer jag vistas lite i Sundsvall, Ljusdal ev Stockholm. Förhoppningsvis en resa utomlands någon gång under sommaren :D

Nu ska jag ta det lugnt och försöka få bort min förkylning.

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0