Today

Idag vaknade jag vid strax innan 8, gick upp slängde en tvätt i maskinen och tänkte börja med en av de två rapporterna till VFUn, men kollade först när de skulle in. Det är alltså nästan två veckor kvar och då bestämde jag mig för att skippa att skriva de denna vecka och göra det nästa vecka :) Orkar inte behöva tänka på lektionen som vi ska hålla imorgon och VFU rapport samtidigt.

Nu sitter jag och inte gör ett dugg istället ska börja läsa på om romantiken så jag kan fixa en liten powerpoint till lektionen som vi ska hålla imorgon :)

Nu försöker jag att bli bättre på att uppdatera min blogg. Har skrivigt nu i ca 3 dagar på rad. Hade tänkt göra ett inlägg varje dag jag är in på internet och jag är ju inne varje dag så. Tror dock att det inte kommer bli några inlägg i helgen då jag är i Stockholm, men vi får se hur det blir.

Tanken med bloggen från början var att spegla min väg till danslärarutbildningen, men började inte där. Så nu får det bli att den speglar min vardag, men med inslag av lite musik, film, konst och lite annat smått och gott.

Något speciellt du vill läsa om i bloggen? Kommentera då detta inlägg.

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0