Helgen/dagen.

Får än en gång säga förlåt. Jag är super dålig att skriva i bloggen, är in flera gånger i veckan och börjar skriva, men jag skriver inte klart och lägger upp det utan bara slutar.

Kan ju börja berätta att jag köpt ett Nintendo Wii, fick då med en Balance bräda, wii fit plus och wii sport. Och det som är läckrast av allt är att allt är svart :D

I helgen var jag på speldag/kväll. Där vi bara spelade bräd och kort spel väldigt roligt hade vi :) Blev pizza till middag.

Igår så var jag och firade P på hennes födelsedag :D Grattis igen gumman :)

Idag blev det plugga lite, spela lite Wii, tvätta, var också till stan med P :D

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0