Leva livet...

Kan bara meddela att jag har inte mått såhär bra på väldigt länge nu :D Kan inte förstå vad som hände igår kväll/natt, men något hände med mig efter ett msn samtal, som gjorde mig betydligt mycket gladare. Och siktar på framtiden och inte blickar bakåt på samma sätt som tidigare. Men helt klart ska jag blicka tillbaka till alla fantastiska stunder jag haft under åren också, denna gång med nya vuxnare ögon än tidigare. Men även LEVA LIVET!!!

 

Alltså blicka framåt och hur gör man det bäst?? Jo genom att skriva en lista över saker man skall göra i sommar :) Blir nog en lista över hösten senare, men inte just nu. Ta ett steg i taget...

 

Min att göra lista i sommar :

[ ] Jobba

[ ] Se Harry Potter och dödsrelikerna del 2

[ ] Åka till Falkenberg

[ ] Tillbringa tid med Sofie

[ ] Ta mig till Hassela

[ ] Om pengar finns en till tatto

[ ] Cabarécuppen

[ ] ev dans med Petra någon tisdag

[ ] Bli klar med min tavla jag börjat på

[ ] Åka hem till Umeå igen inför en ny termin på bildlärarprogrammet

*Promenera oftare än vad jag gör nu, genom att inte leva framför datorn så mycket.

Och jag ska framför allt LEVA LIVET!

 

Listan kan nog bli lång om man ska gå in på detaljer, men nu ska jag ta och lägga mig och sova. Natti natti.

 

wstfk

Bilden jag tecknar av just nu... Känner att budskapet i bilden känns fel för dagen glädje, men men...

 

// Puss och kram Jasmine :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0