Dag 12 - Något jag gör hela tiden

Något jag gör hela tiden, den var lätt. Dansar gör jag hela tiden om det inte syns på mig kan det vara för att jag gör det i tankarna ibland. Om det spelas en bra musik på radion så försöker jag lägga en koreografi till den. Vist när man kommer till krogen och ska dansa så vet jag inte hur man gör liksom, det är inte den dansen jag dansar i vanliga fall. :P Men vist bjuder du upp så dansar jag helt klart :)

 

Om jag inte dansar, så tänker jag och även det gör jag hela tiden. Ofta så är jag som förvirrad och försöker reda ut mina tankar, men funkar inte så bra kan jag lova.

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0