Dag 10 - Det här får mig att känna mig lycklig

Det här frå mig att känna mig lycklig. Detta är nog en av de svåraste av alla frågor/påståenden i denna "dag för dag" lista.

 

Det som får mig allra lyckligaste är att veta att man har någon som gillar/älskar en. Men det är inte alltid man vet om man har någon som gör det (ens föräldrar gör det alltid). Jag menar någon annan. Annars gör dans mig lycklig som ett litet barn på julafton, kan inte finnas något härligare än att få dansa. Att efter ett dans pass känna sig helt slut, nästan inte kunna röra sig för att man lagt ner all sin energi på dansen helt underbart. Att få vara med mina vänner gör mig också lycklig, eller att bara få vara ensam när man verkligen behöver det. Om jag känner mig nere en dag så sätter jag i hörlurarna nästan max och lyssnar på Takida, det kan alltid göra mig lite gladare. Men dans är helt klart ett stort hjälp om jag känner mig nere.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0