Dag 03 - Något/någon jag inte kan leva utan

Något/någon jag inte kan leva utan, den var nästan lite svår att svara på. Men om jag inte hade alla mina fantasitiska vänner skulle jag aldrig kunna leva. Sedan har man ju en dator som är en ganska stor del av sitt liv, jag skriver på den, jag pratar med mina vänner, jag spelar spel, jag kan bara söka på olika frågor jag har för att bli lite klockare. Man kan göra så mycket med en dator idag så man blir nästan galen. Vist jag klarar helt klart av att vara utan den, då man vissa dagar inte änns tänker en sekund på att starta den. Utan datorn hade jag inte haft kontakt med så många av mina vänner eller släktingar, vist såå hade man pratat mer i telefonen men det hade varit jobbigt i längden.

 

Detta var helt klart det svåraste att svara på, det är egentligen inte många saker som man skulle klara sig utan, men det är lika många saker man kan klara sig utan. Men det viktigaste är nog att man kan få ren luft och mat som är det viktigaste för att kroppen ska klara sig + vänner man kan prata med så lever man länge. Nu låter det som att det är ett krav att ha massor av vänner, men nej det är det inte. Har man en väldigt bra vän så räcker det. Om man är som mig så måste man komma bort från sina vänner och familjen ibland också för att kunna leva, få var för sig själv en stund. Jag kallar mig själv ibland ensamvarg, som behöver sina vänner ofta. Behöver träffa mina vänner snart annars blir jag galen tror jag.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer
Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Hehe okej :) Låter trevligt! Då kanske man ses :>

2011-06-20 @ 09:40:08
URL: http://idamli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0