Dag 01 - mina drömmar

Mina drömmar...Det finns många olika drömmar som jag har allt från små till stora som utbildningar och resor, men tänkte att jag bara skulle berätta om dessa två denna gång.

 

Hm, min största dröm är att bli lärare inom ämnet dans, som jag älskar mest av allt. Dans har funnits i mitt liv ända sedan jag var liten. Jag ville showa för mina föräldrar och vänner, det berättas om att jag bad alla att sätta sig på en stol/soffan och kolla när jag dansade eller gjorde något annat. Min dröm är att bli lärare för att jag vill lära andra människor det jag älskar mest. Bildlärare är också en dröm som redan är påbörjad.

 

En annan dröm är att åka till Australien och få se hur det ser ut på andra sidan jordklotet. Det har varit en dröm länge tänk att kunna simma vid korrallreven, se den fantastiska Opera byggnaden på riktigt.

 

Skulle kunna berätta om flera resor till skulle vilja göra en kulturhistorisk resa och se hur konsten och dansens historia kommit fram på den plats där den kom. Eller bara en road-trip genom USA, en tur till London och se allt intressant där. En annan dröm är att skaffa sig en egen fotostudio och en bra digitalsystemkamera eller varför inte en egen dansstudio hemma. :)

 

Nä, nu ska jag sluta med mina drömmar och komma till drömmarnas land när jag somnar istället.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer
mli -

Jaa, nu börjar det närma sig :) Kommer bli riktigt roligt. Vi är ju i tarzans vänner :) Så för oss blir det leopardtema. Ska du dit?

2011-06-18 @ 23:48:02
URL: http://idamli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0