Tjo

Som vissa av er kanske ser så gör jag om lite på bloggen då och då för att få den exakt som jag vill ha den, det är inte riktigt klart än har lite små saker som skall göras. Till exempel ska jag byta bakrundsbild, men har inte hittat någon bild eller valt någon färg jag vill ha än och alla färger på bloggen kan tänkas ändras igen. Det ända som kommer vara kvar som det är ju är headern för den bytte jag bara här om dagen.

 

Nu ska jag ta och stänga av datorn för dagen (förhoppningvis startar jag den inte en gång till idag), är nästan data bunden all tid jag inte jobbar just nu. Har inte så mycket annat för mig, måste inse att datorn inte är allt. En sak jag ska ta itu med i höst(lite sommar) är min vikt. Men får ta en dag i taget annars kommer jag ingen vart med den. Kommer bli betydligt mer timmar på IKSU än vad det var förra läsåret och inte lika mycket onyttigt.

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0