Fredags

I fredags åkte jag ner till Sofie och hade super trevligt, vi åt middag med hennes familj, kolla på "Glee", fixade i ordning oss lite till kvällen. Vi gick ner till "Fu man lou" för att ta en drink, kan bara säga blev mer än så. Jag fick även visa mina bartenderskills, för att bartendern inte viste hur man gjorde och jag nämt att jag är utbildad bartender :D dock hade de inte exakt de jag behövde så blev en liten varjant på Margarita. En toppen kväll var det i alla fall. Många diskussioner om allt möjligt, lite spel i spelautomaterna (jag vann ingenting).

 

Lördagen bestod av att åka hem sedan städa ut andra huset då det nu är ett trevligt par som ska hyra det i sommar :)

 

Fredagens outfit, orkade inte göra något spec. Hade tänkt klänning men det var rätt kalt ute.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0