Dag 23 - Vad jag gillar att göra

Shit denna passade perfekt idag. Tänkte berätta i ett annat inlägg att jag gillar att spela The Sims 3 eller alla tre The Sims som kommit, men just nu är det trean som gäller. Idag så ska jag skriva ner alla färdigheter som simmarna kan ha så man kan hålla reda på vad man kan lära sig och inte.

 

Återgå till "Dag 23 - Vad jag gillar att göra"

* Som sagt ska sims stå på min lista men vanligtvis inte först.

* Dansa - har en stor kärlek till detta jag dansar lite varje dag vist det kan vara en minut till flera timmar beror mycket på men dans varje dag blir det.

* Teckna/måla - om jag inte haft detta intresse hade jag aldrig sökt mig till att bli bildlärare

* Fotografera - det är grymt roligt att fotografera men bilderna kanske inte alltid blir så bra om man hade velat (tur att photoshop finns ;) )

* Vara med vänner - älskar att umgås med vänner bara sitta prata, kolla film, gå på stan, allt man gör med en vän blir roligare än att göra det själv.

* Titta på film - kan bara säga filmoman och ägare av strx över 170 filmer.

* Åka karuseller - jag vet kanske borde växa upp snart, men nej. Man ska ha barnasinnet kvar. Ni på Liseberg får se upp när jag kommer :P

* Baka/laga mat - kul att få tillfredställa smaklökarna ibland

 

Nu ska jag spela sims :)

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0