MARIO!!


Jag tror jag har tagit och blivigt något av ett Mario freak.
Jag köpte ett DS inte för så länge sedan det var nog i november.
Jag köpte då även detta fantastiska spel.

Alltså det nästan klassiska spelet New Super Mario Bros. Det är väldigt likt det man spelade när man var liten och satt vid Nintendo 8-bitars och blev irriterad när man inte klarade en bana. Man blir lika irriterad om man inte klarar det idag också. Det får helt klart 5 av 5 från mig :) Jag har alltså blivigt lite Mario freak, men det som gör att jag blivigt ännu mer freak på denna karaktär är att jag köpte detta spel i fredags.

Ack så roligt är detta också. Det som är allra roligast är att det finns flera banor från versionen som fanns till Nintendo 64, så det blir lite nostalgi över det hela.

Jag tror jag spelar mycket med Mario bara för det känns som om man är tillbaka till när man var yngre, kan inte säga när jag var barn för det var jag ju nyss.

Någon som har något roligt Mario minne att dela med sig av???

// Puss och kram Mario freaken Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0