hejsan

Hej igen nu är det tydligen 4 dagar sedan jag skrev senast. Detta beror på att jag har haft mycket att göra sedan dess. Hoppas jag kan skriva lite mer nu efter jag börjar min bildklass imorgon :)

Jag kommer att skriva ett inlägg om filmen Änglagård sista gången gillt, så fort jag har tid. Som ni kanske vet är att denna blogg inte har någon riktigt ämne som jag skriver om. Hade det när jag startade den och det var vägen till danslärarutbildningen, men det är ju något som jag inte kan skriva om längre. Inte än i alla fall på ett och ett halvt år. Funderar alltså på att söka till danslärarutbildningen och ha dans som andra ämne. Jag tror inte denna blogg kommer att ha ett specifikt ämne. Men jag kommer försöka skriva mer om film, serier, musik och olika delar jag gör under min utbildning till bildlärare.

// Puss och kram Jasmine


Kommentarer
amandaekvall

Änglagård sista gången gilt var en bra film. Jag såg den på bio vid jul. Den va rolig. Inte alls så som jag trodde att den skulle vara :)

2011-01-16 @ 22:52:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0