Film mys och en kopp te

Nu blir det film mys med en kopp te.

När jag var påväg ut för att fixa en kopp te, så står två grannar och kollar hur man får av brandlarmet då det sjuter som tusan inne i en av dessas rum. Finns inga knappar som man gjorde detta på utan. Personen fick ringa till tjouren och fråga vad man skulle göra. De sa bara att ta ned den från taket och stäng av den. Men jag kan bara säga att den satt rejält hårt den dära brandvarnaren. Men den slutade pipa och allt blev bra.

Jag sätter igång te vatten och när detta nu var klart så skulle jag då ta en te påse tar en och upptäcker att denna är TOM. Alltså jag har fått en te påse som är tom. Blir lite sur på detta eftersom detta är mitt favourit te inte dyrare än något annat men mitt favourit te. Det var faktiskt svartvinbärste. Men fick iallafall min kopp fylld med te nu :) 

Jag ska nu sätta igång filmen Center Stage Turn It Up, den andra av de två Center Stage filmerna. Superbra men de som inte kan uppskatta en bra dansfilm borde inte se den :P

Dans <3

// Puss och kram Jasmine

Ps. inlägget om Änglagård kommer snart, har inte hunnit med nu när man har rapport att skriva.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0