2011!


Då har det blivigt år 2011, hoppas detta blir ett fantastiskt år med fantastiska saker som händer. Mitt år började med att lyssna till Jan Malmsjö som säger sitt klassiska tal på Skansen. Och när klockorna ringde höjde vi våra glas och sa gott nytt år till varandra vi hemma i vardagsrummet. Det var pommac i glasen inget annat, viste ni det att pommac är en svensk dryck som började säljas 1919 och det är samma recept idag som det var då.

På årets första dag har det inte hänt så mycket har mest bara suttit och kollar på film och spelat spel. Såg Beck-levande begravd direkt när jag åt frukost. Blev lite the Sims 3 spelande och hjälpa till med Super Mario. Jag och lille bror fick den nya Karate kid filmen i julklapp så jag kollade klart på den för hade inte sätt hela bra film, men den första är bättre enligt mig. Och jag kollade även på ett av snitt av Lilla huset på prärien, har nämligen inte sätt det förut. Det blev en massa sittande framför dator och tv idag. Ska ta och sitta och plugga lite imorgon. Om vädret tillåter tror jag att jag ska ta en promenad och se den fina omgivningen vi har här. Älskar hälsningland fina natur :)

Nä nu ska jag logga ut här i från och försöka hitta på något som inte involverar tv eller dator, tror inte jag lyckas men men.

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0