Mobil

Min älskade Nokia fick faktiskt ta och säga godnatt för alltid imorse. Den har i flera dagar nu varit sprickor i knapparna 2 och *, men idag så gick knapp 2 sönder på mitten och den ena delen rasade av.Så jag stängde av denna mobiltelefon förgott. Som tur är fick jag en annan Nokia i julklapp, dock inte lika bra men den får bli min vn från nu och framtills den inte orkar vara det något mera.

BTW det är svinkallt i vårt avlånga land just nu, dock kanske inte lika kallt nere i söder som här i norr. Vist jag bor inte högst uppe i norr förstår att de kanske har något kallare men -20 grader konstant ute en hel dag det är ofattbart. Längtar tills den dagen man kan gå ute i bara linne och jeans :D

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0