KALLT

Det är kallt här uppe i norr. Det har varit -20 sedan i måndags. Det är -20 hela dagarna inte att det går ned till -10 mitt på dagen utan det är kallt hela tiden. Börjar bli less på detta. Tror jag skrev om detta i går också... Men idag var det ju så kallt att mina två titan örhängen blev kalla rakt igenom. Och de blir svinkalla har de som två Helix(hål taget i den övre delen av örat) i vänster örat bredvid varandra så extremt kallt just där. Sedan så frös mina händer super fort. Kunde inte vara utan vantar längre än någon minut (är inte en sådan som gillar att ha vantar på mig).

 

Idag ska jag på kroki teckning och teckna lite. Kommer även bli så att jag kommer göra lite som är inriktat så att jag kan använda det till min hemtenta som jag håller på med just nu. Som handlar om modellteckningens grunder.

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0