Alla hjärtans dag

Då var det dags igen. Den dagen då alla upptagna killar springer runt och köper blommor och presenter till sina flickor. Eller flickorna springer runt för att hitta något till sina killar. Självklart pratar jag om den 14/2 Alla hjärtans dag. Jag ser denna dag mer som min mors födelsedag som det faktiskt är GRATTIS mamma. Har inte gjort någon stor grej av det iår. Jag gick över till min vän P och kramade henne för att att ge någon en alla hjärtans dags kram :)

Nu ska jag kura upp mig i sängen och kolla på någon film har inte valt än...

Hoppas alla får en trevlig alla hjärtans dag, även om du firar den själv eller med någon du gillar, din vän, din familj eller din älskade

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0