Sommar

Nu ska vi se om jag gjort något av set som fanns på min lista i sommar...

 

Min att göra lista i sommar:

 


[x] Jobba

[x] Se Harry Potter och dödsrelikerna del 2

[ ] Åka till Falkenberg

[x] Tillbringa tid med Sofie

[ ] Ta mig till Hassela

[ ] Om pengar finns en till tattoo

[x] Cabarécuppen

[x] ev dans med Petra någon tisdag

[ ] Bli klar med min tavla jag börjat på

[ ] Åka hem till Umeå igen inför en ny termin på bildlärarprogrammet

*Promenera oftare än vad jag gör nu, genom att inte leva framför datorn så mycket.

Och jag ska framför allt LEVA LIVET!

 

Jobba gör jag ju jämt så, Harry såg vi dagen efter premiären :) Cabarécuppen har varit. Haar inte tagit mig till Hassela, blev ingen dans på en tisdag med Petra utan det blev en lördag ;) Biljetter till Falkenberg är fixade åker natten den 18 augusti :), tattoo får bli lite längre fram finns inte pengar... Tavlan har jag gjort ytterst lite på. Ja åka hem till Umeå blir senast den 29 augusti. Tillbringade en kväll/natt och en förmiddag med Sofie, förhoppningsvis kanske det blir lite mer snart. Levt livet har jag gjort lite nu och då...

Promenader har det blivigt några stycken och fler än de som jag gjorde innan jag skrev inlägget med lisan på...

 

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0