Promenad

Jag var nyss ute på en liten promenad för att försöka ta mig ner till en brygga här på Dalarö. Och vart jag än tittade såg jag fruktansvärt vackra hus... Skulle inte tacka nej om det var någon som skulle skänka ett åt mig ;) Tillsist hittade jag en plats att sitta på, men det blåste så mycket vid havet :/ Så jag gick upp till stugan och satte mig och fortsätte läsa min bok. Läser för tillfället den fantastiska boken "Så länge vi båda andas" eller som den heter på engelska "Breaking Dawn". Den fjärde boken i "Twilight" historien även den sista. Helt klart ett tips på att läsa.
Förlåt att jag inte börjat med fotouppläggningen än, men har ingen bild till första än...
//Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0