Foton

Nu är det så att jag som många andra bloggare före mig gjort, så ska jag lägga upp 30 bilder i den ordning som kommer nedan, kommer börja då jag känner för det :P Det kommer bli en bild om dagen, kanske någon mer sällan ett tag om jag känner mig rätt :P

1a bilden: Någon jag umgås väldigt mycket med
2a bilden: En bild på mig själv
3e bilden: En bild på någon i min familj
4e bilden: En konstig bild ur en konstig tid i mitt liv
5e bilden: En gammal bild på mig själv
6e bilden: En bild på mig och en vän jag inte umgåtts med på länge
7e bilden: En bild som jag aldrig lagt upp
8e bilden: En person som jag saknar
9e bilden: Mina husdjur
10e bilden: En person jag kan berätta allt för
11e bilden: En bild som får mig att tänka på gamla tider
12e bilden: En valfri bild
13e bilden: En bild på mig själv
14e bilden: En bild på en rolig person
15e bilden: En ovanlig bild
16e bilden: Min rädsla
17e bilden: Mitt beroende
18e bilden: Min vardag
19e bilden: En valfri bild
20e bilden: En upplevelse
21a bilden: Ett minne
22a bilden: Ett ställe jag älskar
23e bilden: En tid jag saknar
24e bilden: En sommarbild
25e bilden: En vinterbild
26e bilden: En tokig bild
27e bilden: Det här skrattar jag åt
28e bilden: Den nyaste bilden på mig själv
29e bilden: Någon/några som jag alltid har roligt med
30e bilden: Kärlek

 

// Puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0