Eva och Adam

Eva och Adam har nog de flesta sätt när de var yngre. Dock kan jag inte säga att jag bara sätt det när jag var yngre har sätt flera avsnitt idag, började kolla på första säsongen i onsdags nu har jag precis börjat på den andra. Avsnitten är ca en halv timme långa och det är 8 på varje avsnitt. Sedan blir det att se filmen :P "Eva och Adam -fyra födelsedagar och ett fiasko" den är lite som filmen "fyra bröllopp och en begravning" i utformningen.

Mamma var här i helgen :D Jag fick en skrivare/skanner/kopiator i födelsedagspressent i förskott :) Bra att hon tog med sig den upp nu annars hade jag fått tagit den på tåget sedan. Även tog hon med sig cykeln så nu har jag något att cykla på mellan hemmet och univeritetet :) Vi var och handlade lite grejer också, en helt ny outfit köpte jag har dock inga bilder på den :/ Vi köpte också ett cykellås så jag kan låsa cykeln så den inte blir stullen. "Peppar peppar ta i trä".

Nä nu ska jag se lite mer Eva och Adam sedan ska jag plugga lite till inför tentan på torsdag

// Puss och Kram Jasmine



Kommentarer
ErikFlaeder

tack så mycket :D

2010-09-21 @ 16:10:21
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0