Tattoo

Idag har det inte hänt så mycket. Kollat på "Spider-man" ettan och läst lite i "Män som hatar kvinnor". Var på IKSU och simmade en sväng innan lunch också, men det var så lite så. Har inte orkat göra någonting. 

Igår kväll skulle jag lägga mig och läsa i sängen innan jag la mig, men la mig i sängen tog inte änns tag i boken han somna innan. Vaknade i natt runt halv 3-3 och upptäckte att jag somnade. Alla lampor stod på jag låg i sängen helt fullt påkläd som om jag skulle kunna bara gå upp och gå hemifrån. Somnade om när jag knäppt av alla lampor och fixat mig för sängen.

Igår var jag faktiskt in till en tatuerare här i Umeå och frågade lite om min nästa tattoo. Den kommer inte bli riktigt som jag vill för noterna jag skulle ha med och stjärnorna skulle bli för små att göra. Men tydligen var det bara att komma in på drop-in när den inte var så stor :) Så nu blir det till att spara lite pengar så man kan lägga sig under nålen igen. De säger ju har man gjort en så blir det alltid fler och så blir det ju i detta fall. Men denna tatto på underarmen så jag får se den varje dag, hela tiden :P

//puss och kram Jasmine



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0