Studentrum

Jag har inte berättat hur rummet jag bor i ser ut än. Tog lite bilder nyss så att ni ska se hur det ser ut. Det är inte så stort, men man får plats med det man behöver. Har inte varit in i korridoren och köket och tagit foton men det kanske blir så småning om också.


Hallen eller vad man nu ska kalla det. Till vänster är toaletten. Färgerna är väldigt ljusa. Tapeten som är just nu är inte alls fin, hål lite här och var också.

Resterande del av rummet. Spikmattan liggande på golvet, där ligger den jämt :P

Som ni ser har jag ett gäng filmer. Men ett gäng böcker också men högst upp är det nästan hälften av kurslitteratur. Och där det är jätte tomt för tillfället ska Twilight böckerna stå alla fem, men de har Patricia lånat :)

Nu ska jag ta och plugga en stund sedan blir det lunch och sedan plugga lite till. Det kommer komma ett inlägg med min lilla minibar senare idag också.

//Puss och kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0