Förbannad

Fan vad förbannad man kan bli...

Jag hade problem med avloppet för ca 2-3 veckor sedan i studentrummet. Ringde kvartersvärden och han ringde i sin tur till rörmockaren. Rörmockaren kom, problemmet skulle vara löst. Detta var på en onsdag eller torsdag. Sen på lördagen kom samma problem igen, jag ringer nu nummret som man ska ringa när det är helg, de hjälper mig så snällt att ringa till rörmockaren igen och han kommer och åter igen fixar problemmet fast på annat sätt över lycklig att det funkade. Eller? Nu några veckor senare kommer samma problem igen. Blir så jävla förbannad på detta. Har nu ringt kvartersvärden och han sak ringa tillbaka till mig, men som jag har läst på nätet slutar han vanligtvis 16.30 och klockan är nu 16.34 och han har inte ringt... Det är fan helg nu. Måste ju kunna använda badrummet vafan....


//Jasmine.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0