Förbannad 2

Detta är igentligen bara en uppföljning av det förra inlägget jag gjorde som heter "Förbannad".

Rörmockaren var hit i fredags kväll efter alla om och men. Det sista han säger är "nu funkar det igen". Hm, funkar gjorde det tills idag. Då jag står i duschen och jag står i en liten sjö där på golvet, vist det rinner undan men det går SUPER segt som ett har gjort de tre tidigare gångerna också. Samma grej med om man spolar toan så kommer det upp vatten i duschen. Nyss var det hit en väktare tror jag det var som kollade och sade sedan något i stil med detta kan ju inte jag ordna men jag ringer ... (kommer inte ihåg vad han sa). Det ringde iaf en snubbe nyss och sa att han är påväg hit för att kolla det här nu. Alltså en fjärde rörmockare...

Så nu får vi se om detta funkar eller om jag måste skriva ett "förbannad 3" inlägg men det hoppas jag inte på.

Nä nu ska jag sluta skriva om hur förbannad jag är och skriva lite på min rapport.

// Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0