Kvällen

Idag har jag varit och lyssnar på musik IIornas konsert. Jätte bra. Alltså det var de som går till musiklärare som hade en exeminerande konsert. Och kan inte beskriva i ord hur den var. För att vara inne i ljusgåren inne i lärarhuset så var den fantastisk. Synd bara att publiken inte var så bra som man vellat.

Ikväll blir det att gå till NH med Erika, troligtvis träffar man på några man känner till där också. Det är många lärarstudenter som går dit. Håller på att fixar till mig ska bara på med en annan tröja så är jag klar :D
Tänkte ta en bild på kvällens out fit men orkar inte nu. Så kanske kommer upp en bild på den imorgon men det får vi se hur det blir.

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0