IKSU

Idag vaknade jag, åt frunkost och sedan drog jag och Patricia till IKSU och simmade lite. Det blev inte så mycket simmande för mig, men lite iaf blev det. Bara att man pallrar sig dit och gör lite än att bara sitta hemma och inte göra ett smack.

Efter det åt jag och Patricia lunch hemma hos henne jag fick makaroner och korv, det var jätte länge sedan jag åt det nu... Efterrätt blev det iform av kladdkaka och glass sisådär två timmar. Nu sitter vi och pratar och jag försöker spela ett spel på facebook jag började med idag :)

Glöm inte bort era vänner när ni sitter och läser all kurslitteratur, utan ta en eller kanske en halv dag eller varför inte någon timme och träffa alla underbara vänner ni har. Jag skulle bli lätt galen om jag inte hade mina vänner att prata med då och då. Om ni har vännerna långt ifrån er ta och slå en signal till de och se så de lever med jämna mellan rum om det är svårt att ta sig till de.

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0