IKSU

Idag var jag på IKSU med Patricia. Jag tog och drog in i gymmet en sväng innan jag gjorde Patricia sällskap att simma. Det blev ben och mage som blev tränade idag. Hoppas det inte blir träningsverk imorgon, ska och shoppa lite och då är det inte kul att knappt kunna gå pga träningsverk.

Men till det jag skulle berätta om simingen. Efter vi simmat satt vi oss i bubbelpolen tills den stannade och gick sedan över till en pool där man kan ändra golvets nivå. Och där började Patricia simma under vattnet från kortsida till kortsida. Självklart skulle jag göra samma sak då. Men självklart beräknade jag inte ljupet på bassängen(det var så man kunde lätt stå i den och ha huvudet över vattnet) så jag tog och dök undervattnet utan att tänka mig för. Efter bara en kort stund upptänkte jag att jag slog näsan/munnen/hakan i något hårt och reflat. Jupp det var botten jag drog mitt ansikte i. Så nu har jag små märken på näsan, dock inte så stora så man igentligen tänker på de men lite röd är jag där. Hur klantig får man igentligen vara?? Jag skulle ju bara simma under vatten yran inte nere på botten av polen :P Hoppas det inte blir nå ärr där sedan eftersom det blev som ett litet skrapsår. Har redan ett på näsan det räcker.

Nu ska jag ta och börja göra iordning mig för sängen.

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0