Helgen

Idag har jag varit på IKSU och suttit på en föreläsning.

Ikväll händer inte så mycket jag kommer bara att sitta och lyssna på Harry Potter och dödsrelikerna på ljudbok. Har inte hunnit lyssna något på flera veckor. Har inte orkat läsa boken så det fick bli att höra på den istället. Premiären på bio är ju på onsdag så måste höra klart eller ungefär halva nu innan den kommer. Ska se den så fort som möjligt. Ingen som är intresserad att se den med mig? Jag köper min biljett imorgon till på onsdag :D



Imorgon kommer jag åka in till stan med Madde :D Shoppa lite, köpa bio biljett och sedan äta på Subway :D Efter det kommer det nog bli en lugn kväll med att lyssna på Harry Potter och bara ta det lungt.

På söndag kommer jag troligtvis bara lyssna på Harry Potter. Det kanske blir att jag läser lite kurslitteratur också men det får vi se då.

Måndag kommer bli en seg dag tror jag. Målaren kommer hit och ska måla mitt studentrum. Jag kan troligtvis inte vara inne i rummet förens det är klart eller vara och vara kan jag nog men inte sova i det. Och har självstudier hela måndagen så det kan bli en seg dag. Målaren skulle tydligen komma runt halv 8 eller var det halv 7 han sa?? Kommer inte ihåg men det kommer bli en tidig morgon fast man inte har något att göra på hela dagen. Alla saker ska vara inne i mitten av rummet. Vet ej om det kommer gå men men :P Jag kommer iaf få sova hos Patricia under dessa dagar då jag inte kan sova inne i mitt eget rum. Det som är posetivt efter det är klart är att jag inte kommer ha fula hål i väggen och det kommer vara en fin färg på väggarna eftersom jag sjäv har valt den. Det ända som var tråkigt med det var att man fick välja mellan typ 5 färger eller något. Har för mig att det var en lite creambrun färg jag valde. Sedan kan jag ÄNTLIGEN sätta upp tavlor på väggarna :D
Vilken är den finaste färgen på väggar?

Rummet som det ser ut nu ungefär :P

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0