Dagen

Idag vistas jag i Patricias studentrum, då målaren är inne i mitt studentrum och målar om. Det är tråkigt att han även ska måla taket då just ovanför sängen är det någon som bott där innan målat stjärnor och månar med självlyssande färg :)

Det blir en sväng till strömpilen med Patricia när hon slutar skolan idag. Själv är jag ledig hela dagen så har inte så mycket att göra. Borde läsa Jared men lyssnar på Harry Potter och dödsrelikerna på ljudbok. På onsdag är det biopremiär :D Tror jag redan har skrivigt att jag har biljett tills på onsdag :D Längtar jätte mycket :)

Nu blir det att lyssna en stund igen då. Men gör massor av saker undertiden. Ska teckna lite på min "dårteckning"(finns ett inlägg om den). :)

// Puss och Kram Jasmine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jasminejassis

Film, musik, konst, utbildning och annat i min vardag.

RSS 2.0